جوک های فک و فامیله ما داریم.
طنز

سه شنبه 27 فروردين 1392
ن : Mohammad Amin

جوک های فک و فامیله ما داریم.

داداشــم زده شیشه ادکلون رو شیکونده ، بعد با عجله میگه زود باش چند تا لباس بیار بکشیم روش حیفه !

تو کف مـدیریت بحرانشــم …

.

.

.

بابام بـه مـن میگه ایـن ترم کــه رفتی دانشگاه چهار واحد ادب و شعور پاس کن !

مـن برم کتابم رو بـدم پـدر و مادر واقعـیم ازم سـوال بپرسـن …

.

.

.

وقتی هـنوز یک سالت نشـده پـدر مادرت هی میگن بگو بابا ، بگو مامان …

الان میگی مامان ، میگه زهر مارو مامان !

.

.

.

یه بار زنگ در خونه رو زدن منم رفتم جلوی در گفتم بفرمایید !

طرف گفـت : با داداشـتون کار دارم …

منم گفتم یه لحظه گوشی !

اصن یه وضی بخدا …

الان پـدر و مـادرم دارن دنبال بچــه واقعیشون مـیگردن …

.

.

.

تلویزیون داشـت میـگفت کـودک لطیف اسـت با آن به درستی برخورد کنید !

در راستای مسخره بازی به مامانم مـیگم : مامان من لطیفمااااااا …

مامانم : عزیزم تـو دیــگه از لطافت دراومدی کثاااااافط شدی !!!

به نظر شما آلبوم دادم بیــرون اسمش رو چـی بــذارم ؟

 

.

مامانم شیر خریده ماست زده …

خاله م بهش گفـت اگه واقعا میخوای خودکفا بشی ،

باید یه گاو هــم ببندی توی حیاطتون که دیگه پول شیر ندی !

مامانم گفت :

والا یه گاو بستیـم اینجا ولی فقط مـث گاو سـرش تو کامپیوتره شـیر نمـیده اصن !

.

.

.

بابام دو هفته اس تا مـیرم پای کامپیوتر مـیاد بغلم میشینه دستمو میـگیره چُـرت میـزنه ؟

دیشب بهــش میگم این کارا واســه چیـه ؟؟؟

میگه تلویـزیون گفتـه فــرزندان خـود را در دنیای مجازی تنها رها نکنید !

.

.

.

با فامیلمون و پسرش که تازه کنکور داده بود نشسته بودیم داشتیم راجع به نتایج حرف میزدیم …

باباش از من پرسید تو کجا دانشگاه مـیری ؟؟؟

گفتم من زیاد درس نخوندم آزاد قبول شــدم،

برگشـت بـه پسـرش گفت : خاک بر سـرت یعنی تو از اینم کمتری ؟؟

.

.

.

دقایقی پیـش مامانـم سـراسیمه اومـده تـو اتاقم میگه یـه بسـته گوشـت از فریزر گـم شـده تو برنداشتی ؟

خو مادر من ، من گربه ام ؟ درنده ام ؟ چی ام ؟

که فکر کردی یه بسته گوشت خام و یخ زده رو میتونم برداشته باشم ؟

.

.

.

یه فامیل داریـم زنش میخواست بره مشاور خانواده جلسه‌ای ۶۰ تومن …

بعـد ایـن بـه زنش گفته بود جلسه‌ای ۳۰ تومن بده به خودم به خدا باهات خوب مـیشم !

.

.

.

مریض بودم مامانم داشت داروهام رو میداد که داداش کوچیکم اومد گفت منم از اینا میخوام !

مامانم گفت الهی مامان بمـیره برات ، اینا پی پیـه فقـط داداش باید بخوره …

بچه هــم گفت : اه اه و رفت دنباله بازیش !

تا چنـد روز وقتی میرفتم WC همش خودم رو با سوراخ توالت مقایسه میکردم !!!

.

.

.

پول کم آوردم از بیرون زنگ زدم میگم مامان یه کم پول بریز به کارتم ،

میگه شماره کارتت چنده ؟

شماره ۱۶رقمیو خوندم واسش ، برگشته میگه باشه ،

فقط اسمت چی بود ؟؟؟

از صبح دارم دنبال پدر مادر واقعیم میگردم !

.

.

.

پسر خالم کلاس سوم ابتداییه رفته مدرسه بعد از زنگ اول پیچونده اومده خونه ،

دیده هیچکی خونه نیست تلفن هم زنگ میخوره ،

گوشی رو برداشته دیده آقای رضایی مدیر مدرسه س گفته منزل آقای فلانی ؟

پسر خالم هم برگشته گفته نه آقای رضایی اشتباه گرفتید !

.

.

.

ﺍﺯ خواهرزادم پرسیدم دایی جون ﻗﯿﺎﻓﻪ ﻣﻬﻢ ﺗﺮﻩ ﯾﺎ ﭘﻮﻝ ﯾﺎ ﺧﻮﺷﺘﯿﭙﯽ ؟

ﮔﻔﺖ ﻭﺍﺳﻪ ﺗﻮ ﮐﻪ هیچکدومو ﻧﺪﺍﺭﯼ ﭼﻪ ﻓﺮﻗﯽ ﺩﺍﺭﻩ ؟؟؟

من ، پول ، قیافه ، خوشتیپی ، آنتونیو باندراس ، مرحوم هوگو چاوز

.

.

.

دیشب مهمون داشتیم خواهر کوچیکم داشت چایی تعارف میکرد ،

به زن عموی بابام که رسید به خواهرم گفت : الهی پیر شی ،

آبجیه منم که معنیه این حرف رو نمیفهمید گفت : الهی خودت بمـیری …

تا نیم ساعتم رفت تو اتاقش گریــه کرد !

مـن هـم سن این بودم اسم خودم رو نمیتونستم تلفظ کنم …

.

.

.

ﺗﻮ ﺟﻤﻊ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﻓﯿﻠﻢ ﻣﯿﺪﯾﺪﻡ ﻃﺮﻑ ﺩﻭ ﺷﺨﺼﯿﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺯﺭﺕ ﻭ ﺯﺭﺕ ﻣﯿﺰﺩ ﺁﺩﻡ ﻣﯿﮑﺸﺖ ،

ﯾﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻌﺪ ﻋﯿﻦ ﯾﻪ ﺑﭽﻪ ﮔﻮﮔﻮﻟﯽ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻧﮕﺎﺕ ﻣﯿﮑﺮﺩ !

ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻧﮑﻨﻪ ﺍﯾـﻦ ﺑﭽﻤـﻮﻧﻢ ﺩﻭ ﺷﺨﺼﯿﺘﻪ ﺑﺎﺷــﻪ ؟

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ : ﻧﻪ ﺑﺎﺑﺎ ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺭﺍﺣـﺖ ﺍﯾﻦ ﺍﺯ ﺍﻭﻟش هـم ﺑﯽ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﻮﺩ ﭼﻪ ﺑﺮﺳﻪ ﺑﻪ ﺩﻭ ﺗﺎ ﺷﺨﺼﯿﺖ !

یعنی ﺗﺨﺮﯾﺐ ﺩﺭ ﺣﺪ ﻫــﯿﺮﻭﺷﯿﻤﺎ ، ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﻫـﻨﻮﺯ ﺗﯿﮑﻪ ﻫﺎﺷﻮ ﺟﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ؛ بعدشم دارم میرم یونیسف !

.

.

.

یه دختر خاله دارم به زور ۴سالشه ۱۳سال تفاوت سنی داریم ساعت ۵ صبح اومده میگه یا پا میشی یا تو چشات جیش میکنم !

فامیل دیکتاتوره داریم ؟

.

.

.

یه خواهرزاده دارم ۶سالشه از صبح کــه پا میشه به همه چرت و پرت میگه تا شب !

امروز خیلی بی اعصاب بـود برگشته به مـامانش میگه : عجب گـ.ـهـ.ـی خـوردم که شماها مـنو به دنیا آوردین !

کلا نسل جدیــد داغونن …


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MEHR و آدرس mehr123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.